Za rozdiely sú okrem legislatívy zodpovedné aj technické, ekonomické a trochu ľudské faktory.
Rozdielov nie je málo
Kapota - z dôvodu vyššej bezpečnosti chodcov na európskom trhu nie je k dispozícii krásny detail na kapote, výduchy.
Výkon - RHD autá majú menší výkon. Prečo? Sú za to zodpovedné inak tvarované výfukové zvody. Museli ich prispôsobiť riadeniu na druhej strane.
Prevodový pomer diferenciálu - 8 valec v Európe nemá prevodový pomer 3,73:1, ale len 3,55:1.
Zadné svetlá - Americký model má celé červené koncové svetlá, zatiaľ čo Európan číre. Rovnako zadná smerovka je červená, ako to je u amerických áut zvykom. US model ma naviac na boku pozičné svetlá.
Predné svetlá - tie sú tiež odlišné. Americký model ma DRL funkciu zabudovanú priamo do hlavných svetlometov. Európan má iba odrazky, DRL využíva hmlovky.
V6 motor - sa v Európe nepredáva. Európan má na vyber iba V8 a 2,3 EcoBoost.
Spätné zrkadlá - európske zrkadlá vyzerajú v porovnaní s americkými ako lopaty.
Cena - je dlhodobo známe, že ceny nových áut sú v Amerike nižšie.
Recaro sedadlá - americkí, ale aj európski zákazníci si môžu objednať športové sedadlá. Neplatí to však pre zákazníkov v Anglicku, alebo v Írsku. Tí sú o túto možnosť ochudobnení.
Zákaznici - v Európe viac ako polovica stále volí motorizáciu V8, zatiaľ čo v Amerike si ju kúpi len 40 % nových zákazníkov. Väčšiu časť si delia spoločne EcoBoost a V6.
Zdroj: CarThrottle