Po prvej svetovej vojne bolo Nemecko na strane porazených mocností, muselo splácať dlhy, a tak aj automobilový priemysel preorientovaný na vojenskú techniku musel začínať vo veľkej miere odznova. Pomohla tomu aj nová automatizovaná linka na výrobu áut.
Výroba na automatizovanej linke zrýchlila produkciu a tiež pomohla znížiť cenu.
Ako prvý ju zostrojil známy Ford s modelom T v roku 1913. Bolo to prakticky prvé veľkosériovo vyrábané auto na svete. Opel sa k takýmto značkám pridal v roku 1924 vybudovaním prvej automatizovanej linky, čím sa výroba áut podstatne zjednodušila, zrýchlila a umožnila využiť prácu pre viac ľudí. Opäť tak priniesol Opel autá bližšie k bežným zákazníkom.
Rosnička zabodovala
Prvým modelom, ktorý na takejto automatizovanej linke začali produkovať, bol Laubfrosch, alebo v rečí čísel Opel 4 PS. Celkovo z neho vyrobili takmer 120-tisíc kusov, v období od 1924 do 1931 mal model niekoľko výkonových verzií. Začínal na verzii 4/12 PS, teda s výkonom 9 kW (12 k). Pokračoval model 4/14 PS so zväčšeným vŕtaním a 10 kW (14 k).
V rokoch 1927 až 1928 bol v ponuke ako 4/16 PS, kde z litrového motora dosiahli 12 kW (16 k). Posledným vývojom bola verzia 4/20 PS v rokoch 1929 až 1931 s maximálnym výkonom 15 kW (20 k), ktorá dosiahla maximálnu rýchlosť takmer 80 km/h.
Jeho výroba bola spočiatku iba v zelenej farbe, preto aj názov z nemčiny Laubfrosch (rosnička). Najprv ho predávali za nemalých 4 500 mariek, čo nebolo najmenej. Neskôr však zlacňoval až do začiatku 30 rokov, kedy ho predávali za menej ako 2 000 mariek, aj vďaka už rozbehnutej automatizovanej linke.
V roku 1928 sa Opel stal najväčším vývozcom v domácom Nemecku a mal 37,5 % podiel na trhu. Treba spomenúť aj raketové modely RAK 1 a RAK 2, na tom druhom vnuk zakladateľa Adama Opel, Fritz von Opel stanovil nový traťový rekord s rýchlosťou 238 km/h. Opel však nevyrábal v tom období len malé autá, ale aj luxusné limuzíny. Od 1928 do 1929 bol v ponuke takzvaný Opel Regent, v nomenklatúre Opel nazvaný 24/110 PS. Osemvalec ponúkal 81 kW (110 k) a maximálnu rýchlosť 130 km/h.
V marci 1929 však GM odkúpilo 80 % akcií spoločnosti. Keďže GM malo svoje luxusné značky Cadillac a Buick, všetkých predaných 25 kusov Regent-u odkúpili späť a zničili. Skutočne sa teda dodnes nezachoval ani jeden vyrobený kúsok. Trocha smutná história. V ďalšom období však prídu opäť nové modely s novými príbehmi.