Oblepená karoséria konceptu javí známky toho, že produkčná verzia by mala byť veľmi príbuzná tej, čo ukázalo BMW v Paríži. X1otka je, čo do rozmerov, logicky menšia ako X3ka, nie však oveľa. Dlhá je 4500 mm. Techniku zdieľa X1otka totožnú s väčším súrodencom. Systém pohonu 4x4 je rovnaký, aj napriem tomu, že sa povrávalo, že BMW chystá pre novinku aj pohon výlučne zadnej nápravy (sDrive).
Na Európske trhy by sa mala X1otka dovaliť koncom tohto roka a to s ponukou ako benzínových, tak aj vznetových pohonných agregátov.
Benzíňaky budú k dispozícii od objemu 2.0 litra s výkonmi 143, respektíve 170 koní. Radový šesťvalec 3.0 liter v dvoch výkonových variantách disponuje silou 218, respektíve 272 koní. Špeciálne pre požiadavku európskych klientov , ktorí s obľubou spaľujú naftu, ponúka BMW štvrvalcový 2.0 liter so 143 a 204 koňmi a šesťvalec s výkonom 245 kobýl.
Pri poslednom boome, ktorý BMW urobilo predstavením eMkových X5 a X6 sa logicky tlačí otázka, a čo tak X1M? Podľa zdroja carscoop.blogspot.com nie je táto varianta úplne vylúčená. Rozhodnutie ostáva na vedení automobilky z Mníchova.
Pozrite si: Oficiálne predstavenie BMW X1