Zaujme najmä jej prepracovaný interiér s názvom Tyler Tartan. Poťah sedadiel a dverí tvorí až sedem farieb. Dve oranžové, štyri modré a jedna krémová. Bočnice sedadiel a detaily sú v tmavomodrej koži.
Singer 911 Targa a Kupé

Dve 911 pre jedného majiteľa môžu vyzerať zásadne inak

Autá sú unikátne

Singer upravuje autá podľa prianí zákazníkov. Každé jedno vozidlo je potom unikátom. Dve rovnaké Singer 911 jednoducho nenájdete. Dva najnovšie kúsky z ich dielne putovali k jednému majiteľovi. Oba sú podobné, no pritom úplne odlišné. Šedé kupé nesie názov Minnesota a oranžová Targa sa volá Luxemburg. Zvláštnejšie mená pre auto som ešte nepočul, no na kráse im to nič neuberá. „Minessota kupé a Luxemburg Targa sú príkladom našej širokej ponuky služieb, ktorú vieme dopriať zákazníkom,“ hovorí Rod Dickinson, zakladateľ Singer Vehicle Design.

Singer 911 Targa a Kupé

Singer 911 Targa nesie názov Luxemburg

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Targa je založená na generácii 964 z roku 1990. Zaujme najmä jej prepracovaný interiér s názvom Tyler Tartan (na názvoch by mali v spoločnosti naozaj popracovať). Poťah sedadiel a dverí tvorí až sedem farieb. Dve oranžové, štyri modré a jedna krémová. Bočnice sedadiel a detaily sú v tmavomodrej koži. Kabína je naozaj majstrovským dielom. Zvonku zaujme žiarivá oranžová farba. Odnímateľná strecha je z plastu vystuženého karbónom. Vlastne väčšina karosérie je z karbónu. Namiesto pôvodného motora sa dozadu nasťahoval 4,0 litrový plochý agregát Cosworth. Už tradične zostalo zachované chladenie vzduchom. Maximálny výkon 390 koní vrcholí pri 7200 ot./min.

Singer 911 Targa a Kupé

Kupé ponúka oproti Targe decentnejší vzhľad

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 24 obrázkov

Šedé kupé 964 z roku 1994 má zvonku omnoho konzervatívnejší vzhľad. Aj vnútro sa nesie v decentnejších farbách, keď tu dominuje najmä hnedá, ktorú nájdeme okrem sedačiek Recaro aj na obložení. Na prístrojovom štíte zaujme otáčkomer s modrým pozadím. Nechýba ani športový volant Momo a vzadu bezpečnostný rám potiahnutý kožou. V motorovom priestore bije Cosworth s objemom 3,8 litra a výkonom 350 koní.

Spoločnosť upravila od roku 2009 dodnes iba 50 vozidiel. Ďalších 80 ľudí údajne čaká v poradovníku. Vozidlá Singer pritom vôbec nie sú lacné. Prestavba sa pohybuje pri využití individualizácie okolo pol milióna dolárov.

Zdroj: carscoops, autoblog