AuresLab prichádza s ďalšou inováciou – prevozy áut do centier AAA AUTO organizuje aplikácia
„Aplikácia neustále sleduje celý trh s jazdenkami, ktorý na Slovensku tvorí zhruba 500 000 inzerovaných áut ročne. Učí sa z neho a vytvára hypotézy, o čo a kde majú zákazníci najväčší záujem. Na to potom reagujeme rýchlymi prevozmi určitých značiek a typov vozidiel do miest, kde sa k nim ľudia čo najjednoduchšie dostanú,“ hovorí riaditeľ inovačného centra AuresLab siete autocentier AAA AUTO Stanislav Gálik. „Keď napríklad v Liptovskom Mikuláši po zime vykúpime 10 vozidiel typu SUV, je veľmi nepravdepodobné, že by sme ich na rovnakom mieste aj predali. Aplikácia nám okamžite ponúkne miesto, kde by ľudia mali v rovnakej dobe o SUV záujem. Aplikácia je v prevádzke druhý mesiac a už teraz vidíme, že zákazníci vnímajú lepšiu ponuku na všetkých 14 pobočkách,“ približuje Gálik.
Slovenskí zákazníci sú podľa Gálika čím ďalej náročnejší a na ich rastúce nároky je potrebné rýchlo reagovať. „Zákazník si tak môže byť istý, že si v blízkosti svojho bydliska vyskúša vozidlo, po ktorom túži. Nečaká, až ho privezú z inej pobočky. Aplikácia má zásadný dopad na efektivitu v rámci riadenia skladov,“ dopĺňa Gálik.
Podľa analytika spoločnosti Cyrrus Lukáša Kovandu bude robotizácia prenikať do rôznych odvetví priemyslu stále razantnejšie. Firmy vďaka nej zvýšia produktivitu a efektivitu a udržia si konkurencieschopnosť jednak v rámci lokálneho, ako aj svetového trhu. „Čím viac sa v niektorých odvetviach, medzi ktoré automobilový priemysel patrí, spoľahneme na prácu robotov, tým konkurencieschopnejší budeme,“ pripomína Kovanda.