Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
Štúdia Acura Precision sa pozerá do blízkej budúcnosti, dokáže rozpoznať človeka už pri nastupovaní a prispôsobiť sa mu, napríklad voľbou nastavenia infotainmentu alebo zvolením jazdného režimu.

Koncept stojí na 22' diskoch

Štúdia je so šírkou 2133 mm takmer o 200 mm širšia ako Acura NSX a RLX prekonáva takmer o 250 mm. Pri návrhu sa snažili poskytnúť posádke čo najväčší komfort a kolesá umiestniť čo najviac do rohov karosérie, auto s dĺžkou 5181 mm má rázvor 3098 mm a stojí na 22“ diskoch s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport. S výškou 1320 mm je koncept Precision približne o 140 mm nižší ako Acura RLX. Dizajnéri sa skutočne vybláznili, hranaté tvary pôsobia agresívne, dynamicky až futuristicky. Koncept po prvýkrát ukazuje novú masku, ktorú volajú diamantový pentagón. Ostré hrany zakomponovali do LED svetiel.

Acura Precision

Acura Precision po prvýkrát ukazuje novú masku

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Dizajnéri sa snažili o plynulý prechod materiálov z exteriéru do interiéru, kde prahy postupne prechádzajú cez konzolu až do ultratenkých zadných sedadiel. Pri volante sa inšpirovali pretekárskym náprotivkom, takže rýchlosti sa radia pádlami a z volantu dokáže vodič ovládať aj systém IDS (Integrated Dynamics System). Plávajúci prístrojový panel kontrastuje s koženým interiérom doplneným drevom. Ultraširoký centrálny displej ovláda posádka pomocou touchpadu na stredovej konzole. Acura hovorí, že digitálne rozhranie dokáže rozpoznať pasažierov keď nastupujú do auta a automaticky spustiť ich profil, ktorý zahŕňa ich preferencie ako nastavenie rádia, navigácie alebo jazdný režim auta.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov