50nik z Niederosterreich
15.10.16 21:22
L
@autobusarTak ked sa uz hrate na predpisy, tak porusil hned jeden z prvych, ak uz si teda pomozeme slovenskou legislativou. A sice, ze vodic ma jazdit tak, aby neohrozil bezpecnost, ci plynulost cestnej premavky.
Kameraman jasne pridal, je to zrejme ako z rychlosti na kamere, ako aj z obrazoveho zaznamu. Pridal v okamihu, ked autobus spomaloval, inymi slovami nahle zmenil styl jazdy. Taktiez nezatacal do zakruty, ale tahal sa k okraju cesty. Logicky toto vsetko robil preto, aby branil inemu vodicovi v jeho (nedovolenom) manevri, inymi slovami chcel blokovat ineho vodica. Zblokvoanie vodica sa mu podarilo do tej miery, ze doslo ku havarii vodica BMW a zablokovaniu cesty. Jednoznacne je preukazatelne, ze konanie kameramana prispelo k nebezpecnej situacii a nasledne nehode.
Mili moji, zmierte sa s tym, ze ak budete blokovat nejakeho zostresovaneho netrpezliveho vodica, budete mu branit v predbiehani, ci uz skracovanim odstupov, alebo tlacenim sa do volneho priestoru, ci zrychlovanim, konate nebezpecne. Ci uz z psychologickeho hladiska, alebo aj ciste z technickeho. A taketo konanie je taktiez protizakonne, ked sa tu uz ohaname zakonom. A samozrejme aj hlupe, naznacuje, ze na obidvoch stranach su nevyrovnane osoby. Takze ak poviem, ze vodic BMW bol hnup, tak je to v poriadku. Ak poviem, ze rovnako je hnup aj kameraman, tak mam pravdu hned dvakrat. A ze vy by ste sa chovali ako kameraman, to uz je vasa vizitka, nie moja. Ak je pre vas pocit zadostucinenia silnejsi a dolezitejsi ako to, ze niekde prispejete k dopravnej zapche, skode, ci nebodaj zraneniu, tak mate v hlave rovnako nasrate, ako neovladajuci sa vodic BMW.
Odpovedať