Ochrana dospelých
Už v prvej disciplíne sú rozdiely. Horšie vybavené DS3 Crossback má 87 %, zatiaľ čo lepšie má až 96 %. Pri čelnom náraze s prekrytím je menšie riziko poranenia pre spodné časti nôh vodiča a pravú spodnú časť nohy spolujazdca. Pri náraze bez prekrytia je rovnakou známkou ohodnotený trup vodiča aj zadného pasažiera.
Ochrana detí
V tejto disciplíne je výsledok rovnaký, zhodne po 86 %. Pri čelnom náraze má trocha vyššie riziko poranenia hlava mladšej figuríny a krk staršej figuríny. Pri bočnom náraze sú všetky hodnotenia v tých najlepších „farbách“.
Ochrana chodcov
Ďalšia disciplína, v ktorej má navrch lepšie vybavené DS. To získalo 64 %, druhé 54 %. Pri pohľade na obrázok je zrejmé, že problémom pri strete s chodcom je hrana medzi kapotou a čelným sklom a opäť A-stĺpiky.
Asistenčné systémy
Lepšie vybavené DS tu získalo 76 %, to horšie vybavené 63 %. Pri tom lepšie vybavenom fungoval systém núdzového brzdenia dobre, na chodcov reagoval bez problémov. Kvôli tejto príplatkovej výbave však nie každé DS bude mať 5 hviezdičiek z Euro NCAP.