zdroj: AAA Auto
foto: despotphotos.com
Sieť autocentier AAA AUTO a Mototechna predala v minulom roku rekord ojazdených a zánovných áut zákazníkom zo sektora „B2B“, t. j. podnikateľom a firmám. Medziročne firmy sa viac orientujú na jazdenky, platí na Slovensku, v Česku a v Poľsku. Predaje ojazdených áut firmám totiž stúpli o 8,5 %. „Najväčší nárast v B2B segmente sme zaznamenali v predajoch firmám. Najviac vzrástli v Poľsku, až o 16 %. Záujem živnostníkov bol najvyšší v Českej republike, kde vzrástol o 17 %. Na Slovensku bol podiel B2B predajov najvyšší, tvoril 17,4 %. Z hľadiska konkrétnych vozidiel si podnikatelia a firmy na Slovensku a v Česku kupovali najmä vozidlá kombi, potom SUV a hatchbacky.