Rebríček bol zostavený na základe informácií o nákupe automobilov od júna 2020 do mája 2021 a cieľom bolo zistiť, koľko vodičov si pri kúpe nového modelu vybralo rovnakú značku. Údaje v databáze Power Information Network zohľadňovali všetky ročníky a modely predané a kúpené v danom období na americkom trhu. Rebríček zostavili po tretíkrát. Zatiaľ vždy vyhral Lexus.
V prémiovom segmente si v tomto smere najlepšie počínala značka Lexus, pre ktorú sa pri výbere nového auta opätovne rozhodlo 51,6 % kupujúcich. Japonská značka debutovala na americkom trhu v roku 1989 a ponúkla zákazníkom nielen luxusný sedan LS, ale aj dovtedy nevídanú kvalitu obsluhy v autosalónoch. Je založená na tradičnej japonskej pohostinnosti Omotenashi a Lexus ju dodržiava dodnes.
Druhé miesto v tohtoročnom rebríčku J. D. Power v prémiovej triede obsadilo Porsche, ktorého modely si znova vybralo 50,2 % majiteľov. Tretie miesto patrí značke Mercedes-Benz (47 %), na štvrtom a piatok sa umiestnili BMW a Audi. V zostave obľúbených neprémiových značiek tohtoročného rebríčka U.S. Automotive Brand Loyalty Study dominovali japonské značky. K automobilom tej istej značky sa najčastejšie vracali zákazníci Subaru (61,8 %). Druhé miesto obsadila Toyota (61,1 %). Stupienok víťazov uzatvára Honda (59,3 %), ktorá je štvrtou najčastejšie kupovanou značkou v Spojených štátoch. Na ďalších miestach sa umiestnili značky domácich výrobcov – RAM (56,8 %) a líder amerického trhu Ford (53,9 %).
zdroj: J.D.Power