Prvotné očakávania spojené s novým BMW M2 boli naplnené. Auto ostalo verné manuálnej prevodovke i zadnému pohonu, lenže dizajn rozdelil fanúšikov na dve skupiny. Jedna ho nemôže ani cítiť a tej druhej sa páči. Je nejaká šanca, že by prvá polovica mohla zmeniť názor?
BMW najprv predstavilo komponenty druhej športovej divízie M Performance, ktoré auto skutočne zmenili. Či to stačilo, to necháme na rozhodnutí každého z vás. Vo Veľkej Británii pôsobiaci úpravca Autoid sa s tým však neuspokojil, a tak predstavil svoju verziu, ktorá dostala bodykit z uhlíkových vlákien s názvom TRE TR1.
Dokonca dvojročná záruka
Autoid k tomu ponúka dvojročnú záruku, čo neznie vôbec zle. Napríklad predná odvetrávaná kapota sa podobá tej z M4 CS (generácie F82). Zadné krídlo si môžete nastaviť v troch úrovniach, samozrejmosťou je potom znížený podvozok a vlastné, kompletne nové kolesá. Cenu Briti zatiaľ nezverejnili, zákazníci by si však úpravy mohli objednať v druhej polovici tohto roka. Čo si o tom myslíte, pomohlo to?
Zdroj: autoid
Odpovedalo 36 ľudí