Podľa prieskumu hľadajú užívatelia internetu v priemere až 7,8 milióna krát informácie o Toyote a autách, ktoré vyrába. Druhou najpopulárnejšou značkou je Honda s výsledkom 7 miliónov dopytov a na treťom mieste sa umiestnil Ford, ktorý bol vyhľadávaný priemerne 6,4 milióna krát za mesiac. Je zrejmé, že toto sú globálne výsledky. V Európe by rebríček dopadol celkom inak.
Toyota vyšla v prieskume aj ako víťaz v najväčšom počte krajín – najpopulárnejšia je v 57 zo 171 skúmaných krajín. Japonský výrobca dosiahol najlepšie výsledky napríklad v Austrálii, Fínsku, Spojených štátoch, na Novom Zélande. V tejto kategórii sa na druhom mieste umiestnilo BMW, najčastejšie vyhľadávané v 25 krajinách, a na treťom mieste je Mercedes-Benz s najväčšou popularitou v 23 krajinách.
Vo väčšine krajín sú najčastejšie vyhľadávané značky, ktoré sú klasifikované ako obľúbené a hľadané, a informácie sa týkajú áut, ktoré chcú záujemcovia kúpiť. Je zaujímavé, že v krajinách ako Venezuela, Nepál alebo Bangladéš hľadali užívatelia internetu najčastejšie značku Lamborghini.
Spoločnosť Veygo výslednú správu vytvorila na základe informácií o 42 najobľúbenejších značkách automobilov, ktoré boli za uplynulých 12 mesiacov najčastejšie vyhľadávané na najpopulárnejšom internetovom vyhľadávači – Google.
10 Najčastejšie vyhľadávaných značiek áut v Google
1. Toyota
2. Honda
3. Ford
4. Hyundai
5. BMW
6. Volkswagen
7. Mercedes-Benz
8. Nissan
9. Audi
10. Renault