Polestar 1 sa však bude líšiť od bežných automobilov Volvo, ktoré už prešli nárazovými skúškami Euro NCAP. Stavebným materiálom je totiž karbón, ktorý miesto deformácie skôr praská. Naozaj bude zaujímavé sledovať do budúcna nové autá, ktoré budú viac využívať tento prvok do skeletu karosérie (aj napríklad BMW 7, ktoré však v testoch Euro NCAP zatiaľ nebolo).
Z videa neuvidíme úplne všetko z oblasti bezpečnosti. Nejde zatiaľ totiž o pravý test bezpečnosti z dielne Euro NCAP, ale o malú ukážku toho, čo zvládne nový Polestar 1 pri náraze do pevnej prekážky v rýchlosti 56 km/h. Ďalšie testy budú pokračovať, po oficiálnom predstavení s najväčšou pravdepodobnosťou aj v organizácii Euro NCAP. Zatiaľ teda Polestar 1 ešte ani nezačali sériovo vyrábať a už majú na konte niekoľko objednávok. Nuž uvidíme, ako nakoniec dopadne Polestar 1 v Euro NCAP a či prekoná aj povestnú švédsku bezpečnosť.