Športové auto nie je pre dennú potrebu. Je skôr spájané s aktívnym odpočinkom a určitým životným štýlom. Športiaky preto nemajú najazdených toľko kilometrov ako rodinné autá.
Športové auto nie je autom dennej potreby, je to skôr auto spájané s aktívnym odpočinkom a určitým životným štýlom. Nemajú preto nabehaných toľko kilometrov ako rodinné autá. Namáhané sú viac technicky, a to najmä silné výkonné športiaky, ktoré si vyžadujú istú dávku šoférskych zručností. Prevádzkové náklady a najmä náhradné diely sú drahou záležitosťou, a preto je pred kúpou potrebné dôkladne skontrolovať technický stav vozidla.
Pri kúpe športiaku ide často o snahu zaujať. Tak prečo ísť na to prvoplánovo? Prečo nekúpiť športovo ladené vozidlo, ktoré sa dá využiť aj na slovenských cestách, bude neprehliadnuteľné a ako bonus ekologické? Kto poznal legendárnu Hondu CR-X, určite bude chcieť spoznať i jej mladšieho brata Hondu CR-Z.
Konštruktéri nemali ľahkú úlohu, spojiť ekologický automobil s hybridným pohonom, športovým prejavom a skvelými jazdnými vlastnosťami. Radosť z jazdy dotvára zaujímavé spojenie hybridu so šesť stupňovou prevodovkou. Karoséria v štýle kupé, aerodynamické tvary a neštandardne riešené zadné svetlá a kufor robia z tohto malého autíčka veľkého športovca. Pozadu neostal ani interiér, v ktorom sa budete možno cítiť ako šofér hviezdnej lode. Konštruktéri vytvorili skutočne komfortný priestor s množstvom neoceniteľných detailov. Čo je pri ojazdených autách podstatné, zaujme nie len dizajnom, ale hlavne spotrebou. Spotrebou sa vyrovná malým benzínovým turbám, v meste dokáže byť dokonca veľmi úsporná. Určite nie je bežným športovým autom, ale je v ňom niečo magické. Ak sa nechcete v športovom ojazdenom aute vzdať komfortu ani technických vymožeností a neskrachovať pritom, je tu kandidát.