Kým zvonku vyzerá auto tak, že by mohlo ísť pokojne do sériovej výroby, vo vnútri nájdeme skôr sci-fi svet.
Koncept má na dĺžku 5,7 metra!
24'' disky kolies
Podľa prvých informácií malo mať auto dĺžku okolo šiestich metrov. Teraz už vieme, že kupé má "len" 5,7 metra. Napriek enormnej dĺžke ponúka len dve miesta na sedenie. Obrovská kapota pripomína vozidlá z 30. rokov minulého storočia. Dizajn je však moderný, nájdeme tu obrovskú masku chladiča, tenké LED svetlomety a znak trojcípej hviezdy. Zaujímavosťou je, že zadný previs je omnoho väčší, než predný. 24" disky kolies vyzerajú ako z konceptu IAA. Dvere sú typu gullwing, teda majú otváranie dohora.
Kým zvonku vyzerá auto tak, že by mohlo ísť pokojne do sériovej výroby, vo vnútri nájdeme skôr sci-fi svet. Na čelnom skle je obrovský head-up displej, ktorý snáď naznačuje, že by mohlo ísť o autonómne vozidlo. Aj keď volant a klasické budíky sú na tradičnom mieste. Oboch pasažierov doslova obklopuje niečo, čo vyzerá ako dotykový displej. Namiesto sedadiel v kabíne nájdeme dvojicu obrovských kresiel.
Zaujme tiež absencia stredového tunelu. To by mohlo naznačovať, že koncept má elektrický pohon. Podľa najnovších informácií má koncept čisto elektrický pohon. Maybach má až štyri elektromotory, každý poháňa jedno koleso. Kombinovaný výkon udáva výrobca na 750 koní! Batérie s kapacitou 80 kWh sa nachádzajú v podlahe. S poriadnou porciou sily dokáže kupé akcelerovať na stovku za menej než 4 sekundy. Maximálka je obmedzená na 250 km/h. Dojazd na jedno nabitie má byť cez 500 km.
Koncept Mercedes-Maybach 6 dostal elektrický pohon s výkonom 750 koní!
Mercedes dodáva, že veľmi dôležitým faktorom elektrických áut je rýchlodobíjanie. Nemci hovoria o nabíjačke s výkonom 350 kWh! Dnešné najrýchlejšie nabíjačky Supercharger od Tesly majú 135 kWh. Mercedes-Maybach 6 má tak za 5 minút nabíjania zvýšiť dojazd až o 100 km! To znie naozaj dobre... Otázkou samozrejme zostáva sériová výroba auta. Ak príde takéto kupé, je veľmi pravdepodobné, že dostane nakoniec spaľovací motor.
Zdroj: carscoops