Najnovšia správa z Británie od známeho časopisu Car tvrdí, že Taliani vo vývoji nových generácii aktuálnych predokoliek MiTo a Giulietta nepokračujú. V Alfe totiž majú plány už o dva roky komplexný návrat k výrobe zadokoliek. Tu musí, automaticky, nasledovať porovnanie s etalónmi triedy z Mníchova. Alfa chce najprv predstaviť konkurenta pre BMW radu 3 (2015), následne väčší typ proti BMW 5. Nasledovať majú až dva samostatné SUV, prvé svojho druhu pre Alfu Romeo.

 

Táto správa sa nepochybne číta zaujímavo a väčší výber zadokoliek (najmä od Alfy Romeo, ktorá ich kedysi naozaj vedela odladiť) poteší nejedného fanúšika áut. Problém je však v tom, že aj BMW medzičasom predáva už viac modelov s pohonom xDrive a cieľová skupina presvedčených zadokolkárov sa zmenšuje. Nepochybujem o tom, či v Miláne dokážu pripraviť naozaj nadupané a konkurencie schopné zadokolky (nedávno to dokázali aj Američania s novým Cadillac ATS). Podľa mňa je veľmi otázne, či podstatne vyššie vývojové a výrobné náklady dokáže Alfa predať vo forme vyšších cien svojich áut.

Novým cieľom manažmentu koncernu FIAT/Chrysler je posunúť Alfu Romeo bližšie k Maserati. Je to dobrý nápad? Dajte vedieť v ankete nižšie...
JE PRECHOD ALFY ROMEO NA ZADNÝ POHON SPRÁVNY?
  • Jednoznačne, vedia robiť skvelé zadokolky ( 63% )

     

  • Dobrý nápad, no trochu zhurta, treba s tým začať postupne... ( 12% )

     

  • Už je neskoro, svet zadokoliek sa vykrištalizoval ( 10% )

     

  • Úplná blbosť, potrebujú nové autá, nie nové pohony ( 15% )

     

Odpovedalo 137 ľudí