Ak si budete chcieť nové vylepšené modely pozrieť zblízka v ich prirodzenom prostredí, hľadajte čiastočne karbónové kryty vonkajších spätných zrkadiel, z rovnakého materiálu vyrobenú lištu lemujúcu typický trojuholník masky chladiča a pochopiteľne nápisy Estrema na predných blatníkoch.

Podobne decentne je upravený aj interiér, v ktorom nájdete čierne kožené čalúnenie nielen na sedadlách, ale zdobí tiež palubnú dosku a nechýba mu ani kontrastné červené prešívanie. Podobne i v kabíne sa našlo miesto na uhlíkový kompozit, pričom opäť ide výlučne o estetickú záležitosť.

Prevedenie Estrema bude samozrejme postavené nad variantmi Sprint a Veloce a pôjde o vrchol, aj keď ostaneme pri výbavách Super a Ti. A aby sme nezabudli, bez priplácania dostanete pri objednávke Giulie devätnástky a pre Stelvio 21-palcové disky.

Alfa hovorí, že novinky sú určené pre „puristov“, čím chce asi povedať, že Estrema má osloviť v prvom rade vodičov hľadajúcich viac uspokojenia z jazdy, samotnej rýchlosti sa to však evidentne netýka. Tento typ totiž bude spárovaný so štandardným preplňovaným benzínový dvojlitrom s výkonom 280 koní a dokonca si môžete vybrať aj štvorvalcový turbodiesel 2.2 Multijet naladený na 210 koní.

Čo na vodičskej atraktivite trochu uberá, je sériovo dodávaný osemstupňový automat, s inými prevodovkami však Alfa tieto konkrétne motorizácie nekombinuje. Podobne počítajte tiež s pohonom oboch náprav a bez priplácania máte tiež 14-reproduktorové audio od Harman Kardon.

A kde je ten „extrém“? Podľa Alfy Romeo je to automaticky dodávaný mechanický samosvorný diferenciál a jazdné vlastnosti má vylepšiť i aktívny podvozok Alfa Active Suspension s adaptívnymi tlmičmi a kontinuálnou úpravou ich tuhosti Chassis Domain Control, ktorá je okrem iného závislá aj na zvolenom jazdnom režime.

Ak vám vyššie spomenuté novinky niečím imponujú a potrebujete si ich kúpiť, asi vás bude zaujímať aj termín uvedenia na trh. Alfy Romeo Giulia Estrema a Stelvio Estrema budú dostupné od apríla tohto roka. Ceny známe nie sú.

SPĹŇA VAŠE PREDSTAVY TENTO TYP ÚPRAV?
  • Nie, štandardná Giulia by si zaslúžila aj vyšší výkon. ( 53% )

     

  • Výkon i nová výbava sú v poriadku, chcelo by to ale manuál a pohon zadných kolies. ( 27% )

     

  • Toto je presne ten typ modifikácií, ktoré mi vyhovujú. ( 20% )

     

Odpovedalo 49 ľudí  

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 24 obrázkov

zdroj: Stellantis, Alfa Romeo