Samozrejmosťou je pohon zadnej nápravy. Prídu aj verzie s pohonom všetkých kolies. Pod kapotou nájdeme štvorvalce, dokonca nebude chýbať ani naftový agregát V6.
Sedan vyššej strednej triedy by mal prísť na trh v roku 2018. Technologicky nebude vôbec zaostávať za konkurenciou. Príde bohatá ponuka motorov a plno asistenčných systémov, medzi ktorými nebude chýbať ani systém autopilot. Zatiaľ však nevieme, či chcú Taliani ponúknuť plne autonómnu jazdu aj mimo diaľnice.
„Našim investorom dlhujeme konštantný prúd nových, čerstvých globálnych produktov, ktoré dokážeme predať. Bude to relatívne rýchla sekvencia opodstatnených a predateľných produktov ako sú sedany a SUV,“ povedal technologický šéf FCA, Harald Wester.
Nejak takto by mohol vyzerať veľký sedan od Alfy (Zdroj: autoexpress)
Bohatá ponuka motorov
Vozidlo vyššej strednej triedy bude stáť na platforme Giorgio rovnako ako menšia Giulia. Samozrejmosťou je teda pohon zadnej nápravy. Prídu aj verzie s pohonom všetkých kolies. Pod kapotou nájdeme štvorvalce, dokonca nebude chýbať ani naftový agregát V6. Alfa bude hrať aj na zelenú vlnu a prinesie plug-in hybrid. Vrcholom bude verzia QV s benzínovým šesťvalcom s rodokmeňom Ferrari. 2,9 litrový motor s výkonom 510 koní momentálne poháňa Giuliu QV. Vo väčšom modeli očakávame väčší výkon, aby mohol konkurovať výrobkom M, AMG a RS. Z prevodoviek uvidíme 8-stupňový automat, ale k niektorých motorom bude dostupná aj 6-stupňová manuálna skriňa.
Špekuluje sa aj o elektromobile, avšak šéf FCA sa v minulosti vyjadril, že elektro autá sú zatiaľ príliš drahé. Aj keď zákazníci kupujúci vyššiu strednú triedu by si možno radi priplatili...
O verzii kombi sa zatiaľ nehovorí. Alfa si totiž ako hlavný trh predstavuje USA, kde má absolútnu dominanciu trojpriestorová karoséria.
Zdroj: autoexpress