Bez zručností to nejde
Jazdili v nej superšporty s pretekárskou úpravou a kvôli nutnosti homologizácie sme sa dočkali takých cestných skvostov ako McLaren F1 GTR, Mercedes CLK GTR, Porsche 911 GT1 a mnoho ďalších. Apollo chce v tom duchu pokračovať aj keď aktuálne kategória GT1 neexistuje. Inžinieri sa zamerali na to, aby stvorili vreštiacu prskaciu beštiu, ktorá vám nedaruje nič. „Všetci sa naháňajú za číslami. Ale potom to príde do bodu, kde s autom nemôžete spraviť takmer nič. Vodič je odpojený od fungovania auta. Aj v superšporte môžete limity auta dosahovať po pol hodine za volantom,“ povedal na margo súčasných áut generálny manažér Ryan Berris. Apollo boj proti jednoduchosti zdôraznilo vo voľbe prevodovky. Miesto klasiky v podobe dvojspojkovej prevodovky tu máme 6-stupňovú sekvenčnú pretekársku prevodovku! Rovnakú, ako môžete nájsť v špeciáloch jazdiacich 24h Le Mans.
Spojku používate na to, aby ste dostali do a z prvého prevodového stupňa, ale následne to je plná paľba sprevádzaná teatrálnym revom 6,3 l talianskej V12 s výkonom 780 k pri 9000 ot a s krútiacim momentom 760 Nm. Ak nebudete opatrný, auto vám skape podobne, ako Fabia, ktorá na vás bude na semafore trúbiť. Apollo nedávno potvrdili, že za sfinalizovaním projektu Intensa Emozione bude stáť nemecká firma HWA. Je odnožou Mercedes-AMG a v minulosti stáli aj za projektom CLK GTR. Asi si viete predstaviť, že túžbe po aute, ktoré neodpúšťa rozumejú..