Našťastie sa nikomu nič nestalo
Z viacerých podobných incidentov viem, že auto tohto druhu ani nemusí mať vypnutú trakčnú kontrolu. Kombinácia výkonného motora, širokých zadných pneumatík, zásadne zníženej adhézie a prudkej akcelerácie na nižšom prevodovom stupni (priveľký krútiaci moment na zadných kolesách) často nedokáže spoľahlivo ošetriť ani elektronika. Vodič v panike prudkým brzdením situácii vôbec nepomohol a auto ešte viac roztočí. V tom bočne narazí do Peugeotu 4008, následne do zvodidiel na ľavej strane, čo auto pošle do kolotoča. Ťažko povedať, no od totálky to nemá ďaleko. Ruský web magazín tvrdí, že pri nehode sa nikomu nič nestalo a vodiča zadržala polícia. Incident pochádza z minulého týždňa. Zdá sa, že upršané leto má celá Európa... Preto si vy s autami s pohonom zadných kolies, alebo 4x4 a s výkonom nad 300 koní dávajte v týchto situáciách viac pozor a dobre si rozmyslite, kedy sa rozhodnete zatlačiť pedál do podlahy!