Prvá vec, ktorá vám však udrie do očí je príliš nápadná podobnosť s menom iného superšportu - od Pagani. Poľský blesk totiž dostal meno Hussarya. Toto meno ale s vetrami z juhoamerických Ánd nemá nič spoločné, je odvodené od poľských husárov, jazdectva z 12-teho storočia. Ničmenej zadné aerodynamické brzdy verím, že okopčili práve od Horácia.
Auto pripomína buď Gallardo alebo Aventador. Stačí si len vybrať uhol, z ktorého sa pozeráte. Dokonalé... :)
Na aute v Arrinere pracovali posledných 14 mesiacov a výsledok je, myslím si, primerane na úrovni. Pohľad na prvý prototyp otázne dvíhal obočie, tento však vyzerá ako dospelé auto. Dvere sa už nebudú otvárať nožnicovo ako na prototype, a interiér je prepracovaný a väčší. Dôležitý je ale samotný dizajn Hussarye. Pozrite sa na krivky a vyvážené proporcie. Je to myslím solídny kus práce. Nič neprečnieva, nič nechýba. Auto má správne proporcie a jasne hovorí, nie však okázalou cestou, o tom čoho je schopné. Veľkým pozitívom je, že už nemá "look" púťovej atrakcie a detaily ani použitý materiál nevyzerá lacno.
Pod kapotou sa ukrýva rovnaký motor ako sme písali v článku o prototype, teda 6,2-liter z Corvette. Z V8-čky ide na zadné kolesá 650 koní. Je dokonca ľahšie než Gallardo, na stovku ho motor popoženie za 3,2 sekundy. Toto všetko na papieri vyzerá naozaj dobre. Myslím, že za tento superšport nie je prečo sa na ulici hanbiť. A s cenovkou 116000 Eur nebudete ani za chudobného milionára...