Teraz makajú na SUV, neskôr možno bude aj kombi...
Aston Martin však nevylučuje, že sa niekedy v budúcnosti na rysovacej doske objaví aj vozidlo verzie AMR. Na čelo tímu Aston Martin Specials sa s podporou angažovaných akcionárov dostal v roku 2014 Andy Palmer. Jeho tím má za úlohu spolupracovať s oddelením konštrukcie a dizajnu, aby pretavili nové sny do reality. Napríklad Vantage GT12 prišla práve z tímu viceprezidenta špeciálnych operácií Davida Kinga: „Kľúčové je správne naplánovať pomer kusov, ktoré sa zaviažete vyrobiť s dopytom zákazníkov. Musíte získať dôveru ľudí, že kúpiť špeciálnu edíciu Aston Martin je tá správna investícia.“ Autá značky Aston Martin musia jednoducho zákazníka vzrušovať...a to sa im darí viac než dobre. Jedným z takých áut je GT12 Roadster, ktorý predstavili minulý rok. Špecialitou sú verzie Q, v ktorých klient získa na zákazku skutočne jedinečný kus auta.
Autá značky Aston Martin musia jednoducho zákazníka vzrušovať...a to sa im darí viac než dobre.
Testy Valkyrie čakajú v roku 2018
Ďalšou z myšlienok Kingovho tímu je Vantage V12. Vďaka nemu získal tím dôveru, rozrástol sa na desiatky pracovníkov a dostal sa k tvorbe ďalších zaujímavých projektov. Výzvou bolo postaviť Valkyrie, ktorá si odbila premiéru minulý týždeň v Ženeve. Vývoj bol o to zaujímavejší, že sa na ňom podieľal Red Bull a pilot Adrian Newey. „V podstate tu išlo hlavne o jeho víziu a realizáciu jeho nápadu. My sme boli iba prostredníkmi,“ pokračuje King.
Všetko tu je nové, všetko je optimalizované. „Posadnutosť k detailom, ako v F1,“ hovorí King. Najfascinujúcejším je naháňanie časových limitov v spojení s funkčnými konštrukčnými požiadavkami auta. „Tiež tu hrajú rolu kompromisy. Bez nich to nejde...musíte dosiahnuť rovnováhu kompromisov a splnených atribútov. Tak sa rodia veľké autá,“ dopĺňa King. Vypredať všetky plánované kusy nie je vecou jednej noci. Vždy to nejaký čas trvá. Klienti musia pochopiť, že kúpiť si Aston Martin, znamená viac než kúpiť si auto...
Zdroj: newsfusion