Nestalo sa to, samozrejme, náhodou. Tento premyslený marketingový ťah šetril Aston Martin do doby, kedy značka Lagonda oslávi storočnicu. Do Ženevy doplachtili s kontroverzne pôsobiacim 4-dverovým crossoverom s potentým V12 motorom a pohonom oboch náprav. Crossover Lagonda stojí na podvozkovej platforme osvedčeného Mercedesu-Benz GL.
"Lagonda je luxusným autom budúcnosti, ktoré umne kombinuje použité inovatívne technológie a materiály s praktickosťou denného užívania," povedal výkonný riaditeľ sekcie Lagonda v Aston Martine, Dr. Ulrich Bez.
Okrem vyššie uvedeného sa hrajú v Aston Martine na tajnostkárov a viac informácii, okrem budúcich plánovaných odbytíšť neprezradili. Kúpiť by bolo možné reinkarnovanú Lagondu v 100 krajinách sveta vrátane Ruska, krajín Stredného Východu, Južnej Ameriky, Číny aj Indie.
Navyše Aston martin vyhlásil, že Lagonda bude skvelým "pokusným" exemplárom pre výskum a testovanie nových technológií a pohonných jednotiek (hybridné systémy, elektro pohony a agregáty s nízkou produkciou emisii).
Lagonda plní v Aston Martine špeciálne poslanie. Aston Martin a jeho autá sú určené na zábavu a pocit z jazdy. Hlavným cieľom AM je baviť a jazdiť. Lagonda vie ešte o niečo viac, a to poskytnúť pohodlie a krájať kilometre v nej je radosť. Hlavným cieľom Lagondy je cieľ cesty. Takéto posolstvo vyriekol Dr. Ulrich Bez.