V12 Zagato sa ukáže najprv na vytrvalostných pretekoch na Nürburgringu
Auto stojí na konštrukčnom základe modelu V12 Vantage, čo znamená lepené hliníkové šasi a známy motor V12 5.9 s prevodovkou pri zadnej náprave. V tejto verzii motor poskytne výkon 517 koní a 570 Nm krútiaceho momentu, čo sú rovnaké parametre ako u vlajkovej lode, väčšieho modelu DBS. Karoséria je z hliníku a jej zložité tvary si vynútili ručné spracovanie jednotlivých povrchových dielov. Celkom by nás zaujímala hmotnosť, ktorú automobilka neudáva.
O prenos výkonu sa postará karbonový hnací hriadeľ, samosvorný diferenciál a robotizovaná šesťstupňová prevodovka. Zavesenie kolies tvoria už tradične dvojité lichobežníky, tento krát doplnené plne nastaviteľnými tlmičmi kvôli pretekárskemu použitiu. Napriek tomu, že auto je určené na preteky, úpravy na súťažné použitie sú len minimálne. Okrem spomínaných nastaviteľných tlmičov stačí odstrániť ochrannú klietku a obrovskú 120-litrovú nádrž a máme tu auto pre cestnú premávku. Presne to bol zámer Aston Martinu, rovnako ako nedávno so súťažným modelom V12 Vantage na 24-hodinovke, ktorý mal len zopár povinných úprav oproti cestnému modelu. Snáď sa teda dočkáme aspoň limitovanej série nádherného V12 Zagato aj mimo preteky.