Veľkosť auta ho jednoznačne predurčuje na dlhšie cestovanie a nie žiadne posunovania po meste, ako by sa od elektromobilu v dnešných dňoch očakávalo. E-tron GT je dlhý takmer 5 metrov (4,96 m) a široký takmer 2 metre (1,96 m). Rázvor má hodnotu 2,9 metra. Po modeli e-tron (SUV) a e-tron Sportback je tento model tretím zástupcom elektrifikácie značky Audi.
Strecha je z uhlíkových vlákien, nosný skelet je z vysokopevnostnej ocele a niektoré časti sú z hliníka. Predná časť obsahuje typickú masku Singleframe s nápisom e-tron a matrix LED svetlá s laserovým diaľkovým modulom. Bočný pohľad odhalí 22-palcové disky, ktorý by mali mať dizajn upravený na zlepšenie chladenia bŕzd. Interiér budeme poznať ako sústavu displejov, podobne ako u napríklad novej A8.
Novinka zvládne šprint na 100ku za približne 3,5 sekundy.
Zaujímavosťou sú skôr technické parametre. Automobil má 2 elektromotory, jeden vpredu a jeden vzadu. Celkový systémový výkon je 434 kW (590 k). Ten umožňuje naozaj pôsobivé dynamické parametre. Zrýchlenie na 100-ku zvládne za približne 3,5 sekundy, na 200-ke je za približne 12 sekúnd. Maximálna rýchlosť je elektronicky limitovaná na 240 km/h.
Dojazd by mal byť podľa reálnejšieho cyklu merania WLTP cez 400 km. Akumulátor je uložený pod podlahou medzi obomi nápravami a má mať kapacitu cez 90 kWh. A kedy by sme mali spoznať sériovú podobu? Najskôr v roku 2020, prvé dodávky zákazníkom by mali prebiehať o rok neskôr. Avšak hádam sa nebude líšiť od tejto prototypovej, novinka totiž vyzerá skutočne vynikajúco.
Zdroj foto: Audi