Audi RS6

Oba modely majú odblokovanú maximálku tak dosiahnú až 303 km/h. Majú karbónový balík doplnkov v priestore motora, 20" disky a adaptívne pruženie Sport Suspension Plus. Modely budú v interiéri unikátne číslované a na výber budú, ako napovedá nadpis, dve verzie Sport a Exclusive.

Športová verzia má prístrojovku a stredovú konzolu v koži, pre model Exclusive si môže majiteľ objednať farbu podľa vlastného výberu zo vzorkovníka quattro GmbH. Vnútri oboch modelov je drobností, ktoré ich odlišujú od klasických RS6 podstatne viac. Vás však bude iste viac zaujímať technika.

Pod prednou kapotou má RS6 šialený motor V10 známy z Lambo Gallardo. Aby výkonu a ťahu náhodou nebolo málo, Audi svoj FSI motor so suchou olejovou vaňou s priamym vstrekovaním paliva dopuje dvoma turbami až na 426 kW (580 k) a 650 Nm, ktoré dosahuje v rozsahu 1500 - 6 250 ot. Z pokoja na 100 km/h vypáli za 4,5 s, dvojnásobok ide po 14,5 s. Športové pruženie s funkciou Dynamic Ride Control minimalizuje ponáranie a nakláňanie karosérie pri ostrej jazde. Vodič má na výber 3 verzie pruženia - comfort, dynamic a sport.

Obe verzie sú už v ponuke. Ich cena je vyššia o 3 250 € pre Sport a 8 310 € pre Exclusive nad základnú cenu RS6. Audi hrdo tvrdí, že tieto balíky predstavujú až 50% úsporu, v prípade, že by ich majiteľ kupoval ako doplnky jednotlivo.

Audi RS6

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov