Niektoré momenty prosto nevymyslíte. To môže potvrdiť aj video od CarsonAutobahn. Pri skúške maximálky nového Audi S4 Avant sa pôvodne pokojný vodič žltého Chevy Camaro preberie k akcii. Začal sa nerovný súboj motora 3,0 V6 turbo s výkonom 354 koní a veľkou americkou V8 a výkonom 455 k. Situácia by bola vyrovnanejšia pri rozjazde z miesta, kde by zabodoval pohon všetkých štyroch kolies Quattro...
@LolipopChápem čo si chcel povedať ale ja to vidím trochu ináč. Ja mám skutočne v garáži lepšie auto ako sú tie dve čo sa tam naháňali. Mám auto ktoré je lepšie pre mňa. Uznávam že oni majú rýchlejšie autá. Ale ja nepotrebujem rýchle auto, ale auto, ktorým môžem ísť po zvážnici. A to nedokáže ani jedno z tých dvoch áut. Preto je to moje auto pre mňa lepšie ako tie dve autá na videu a nemenil by som ho ani za jedno z nich, pretože by som musel chodiť pešo tam, kde teraz prejdem autom. Preto nemám rád ankety, súťaže a debaty o najlepšie auto, pretože to najlepšie auto pre mňa mi skutočne stojí v garáži.
Ale chápem čo si chcel povedať. Že mnohí budú tvrdiť že jeho načipovaná oktávka tiež dala minule cez 240 a s tými novými gumami na širokých elektrónoch to dá stovku pod 5 sekúnd. A že by možno tým dvom vytrel kocúra keby nefúkal protivietor.
@deboSuhlasim s tebou. Kazdy by mal najst auto ktore mu vyhovuje a vytesuje sa z neho.
Problem vidim skor v tom, ze ludia maju kompulzivnu potrebu presviedcat ostatnych ze prave to ich auto je lepsie, napriek tomu ze nepoznaju preferencie inych a ked dojdu argumenty, tak sa nezmyselne hejtuje.
@deboNeviem, čo sa Ti nepáči na octavke. Ja mám octaviu. A vyhovuje mi. Nie je to pretekárske auto, ale keď za ňu zakvačím 1.5 t. vozík, tak potiahne.
A je mi šuma fuk, keď ma (ako minule s veľkou radosťou) predbehne nejaký favorit a šofér sa vytešuje, že na 90-tke (kde chodím zväčša na tempomat 95) ma predbehne. Ja nemám komplexy. Viem, že pri cca dodržiavaní predpísanej rýchlosti sa dostanem tam, kam potrebujem, podstatne bezpečnejšie a časovo to veľký rozdiel nie je (kedysi som skúšal 680 km vzdialenosť - podľa predpisov/čo fabrika dala, rozdiel 17 minút, spotreba skoro raz taká veľká a našťastie neboli policajti).
Teda podľa mňa nie je problém v aute, ale v kompexoch, aké majú čo poniektorí vodiči.
@Ivko007Zase jeden urazený. Napísal som snáď že je Octávia zlé auto? Oktávku som dal ako príklad. Beriem teda Oktávku späť a namiesto nej píšem trebárs Ford Escort. Môže byť, alebo sa zase nájde nejaký urazený majiteľ Escorta? Najlepšie bude ak tam dám tri bodky a každý si tam doplní ľubovoľné auto, najlepšie značku ktorú nemá rád.
@zase jaJa som ťahal za Š110 takmer dve tony (Lancia naložená na vozíku) - mám videozáznam. Akurát som mohol ísť max. 50km/h lebo mi začalo rozhadzovať zadok auta. Za Oktávkou potiahneš 1,5 tony - ono keď to dáš do pohybu tak už to ide samo akurát v kopci dostane auto trochu zabrať a s rýchlosťou by som to tiež nepreháňal. To máš to isté ako keď jedným autom ťaháš druhé. A to druhé auto mnohokrát nemá ďaleko do 1,5 tony a nepríde ti to divné že niekto ťahá 1,5 tony.
@KojokokPre pana citatela, AutoBahn tam je schvalne preto, aby kazdy chapal, ze je to v Nemecku, nie na Slovensku. ;)
Zo systematického hľadiska dnes rastliny spravidla tvoria ríšu v rámci domény eukaryoty. Znamená to, že ich bunky majú jadro obklopené jadrovou membránou a ďalšie znaky typické pre eukaryoty, napr. bunkové organely. Organela chloroplast sa dokonca vyskytuje výlučne u rastlín a prebieha v nej fotosyntéza, nevyhnutný proces pre existenciu všetkých ostatných eukaryotov. Fotosyntézy sú schopné iba rastliny a niektoré baktérie. Rastliny sú jedinou autotrofnou eukaryotickou ríšou (aj keď v symbióze s inými organizmami môžu byť autotrofné aj huby alebo živočíchy). Napriek tomu sú vo výžive samostatné len do určitej miery, pretože mnoho z nich rastie v médiu (napríklad v pôde), na ktorého tvorbe sa podieľajú iné skupiny organizmov. Ďalšie rastliny napriek autotrofii nedokážu prežiť bez symbiózy s inými organizmami (príkladom sú stromy a huby, ktoré žijú v mykoríznej symbióze).
nevhodne? strata casu tieto pseudo clanky na relativne dobrom webe.
@sameyDobry web nemoze byt bez dobrych clankov a naopak.
Autori clankov sa tu tocia ako partnerky v Rosenbergovych filmoch. Jeden polomadar co nedokaze napisat clanok bez gramatickej chyby, dalsi co vyteka pri kazdom koncepte mazdy, dalsi co vesa len YT videa a pod. Ked citatela nezabije nekvaliny obsah, tak to doklepne agresivna reklama.
Tvoj prisevok bol asi najprinosnejsi za poslednu dobu, napriek tomu za vacsina ti aj tak napise je Mazda je lepsia a TypeR rychlesjia.
@AutičkaaarNuž ja to vidím tak že budiž bohu a redaktorom chvála že je nám vďaka nim dopriate navštevovať tento web a ja osobne čítam len články ktoré sa mi zdajú pre mňa zaujímavé a ostatné len prebehnem očami alebo preskakujem. A tak ako sa v krčme pri pive neriešia iba závažné problémy vesmíru, ale tára sa dve na tri o kdečom a nezáväzne sa žartuje tak aj tu nevidím problém v článkoch, ktoré síce nie sú žiadnym inteligenčným pohladením, ani bránou k vysokoškolskému vzdelaniu či vedeckým dišputám, ale dajú dôvod len tak si zľahka pokecať o nesmrteľnosti chrústa ako je to aj v prípade tohto článku.