Honda Integra Type-R
Integru Type-R vyrábali v rokoch 1995 - 2001. Pod kapotou bol 1,8 litrový DOHC VTEC so 4 valcami. Motor poskytoval max. výkon 200 koní a veľmi rád sa nechal točiť do vysokého červeného poľa. Vrchol výkonu bol pri rovných 8000 ot. Americká verzia bola trošku slabšia. Mohla za to, okrem iného, aj kompresia. Kým JDM motor mal kompresiu 11:1, Američan 10,6:1. Rozdielov však bolo viac. Iná škrtiaca klapka, iné výfukové zvody, iná vačka. Integra bola, a stále je, malý diabol na cestách. Ak hľadáte niečo pre zábavu, toto je jeden z vhodných kandidátov. Dajú sa zohnať za prijateľnú cenu.
Mazda RX-7
RX-7 prvýkrát predstavili koncom 70-tych rokov. Posledný model prestali predávať v roku 2002. Najzaujímavejšia je posledná, tretia generácia, označovaná ako FD. Pod kapotou mala motor 13B-REW. Výkon sa šplhal od nejakých 176 kW až po 206 kW. Všetko to záviselo od trhu a verzie. Spárované boli s 5-stupňovým manuálom, alebo 4-stupňovým automatom. Tento motor bol prvý twin-turbo wankel, ktorý sa dostal do sériovej výroby. Uvidíme, či alebo kedy prinesie Mazda typ RX9 v sériovej podobe.
Nissan Silvia
Silviu začali vyrábať v roku 1972. Finálny model zišiel z výrobnej linky v roku 2002 a niesol označenie S15. Pod kapotou boli motory SR20DE a SR20DET. Teda atmosféra a turbom prepĺňaná verzia. Prvá bola taký čajíček, mala len 121 kW (165 k). Bombou bol preplňovaný motor SR20DET. Erdžalo v ňom 250 koní, čiže 184 kW. Informácie o nástupcovi sa už dlhé obdobie ani len nešuškajú. Za zmienku stojí aj model S14, ktorý mal rovnaké motory + jeden s objemom 2,4 (KA24DE). S15 predávali oficiálne iba v Japonsku, Austrálii a na Novom Zélande. Neoficiálne však na celom svete. Prevodovky boli 5-st. a 6-st. manuály a 4-stupňový automat.
Honda S2000
Malý mrštný roadster vyrábali od roku 1999 (AP1) a jeho výroba trvala celých 10 rokov. V polke životného cyklu, čiže v roku 2004 prešiel faceliftom (AP2). Verzia AP2 však už dostala motor objemu 2,2 litra. Názov S2000 je odvodený od zdvihového objemu motora 1997 cm3. Ten je uložený vpredu uprostred a poháňa zadnú nápravu. Výkon má od 177 kW (240 k) až po 184 kW (250 k). Je spárovaný so šesťstupňovým manuálom a na zadnej náprave bol sériovo samosvor Torsen. Tento motor vyhral cenu za najlepší motor sveta a zároveň dlho držal prvenstvo v litrovom výkone. Z litra totiž vydoloval 120 koní. Hmotnosť auta je cca 1320 kg a stovku dokáže pokoriť za 6,2 sekundy.
BMW rad 8
Osmičkový rad E31 predstavili v roku 1989. Tiež ostala vo výrobe rovných 10 rokov. Pod kapotou sa nachádzali buď V8, alebo V12. Rad 8 navrhli ako priameho konkurenta pre Mercedes SL/CL. Počet vyrobených kusov podľa jedného zo zdrojov je 30 162. Výkon štartoval na 160 kW (218 k) a končil pri 280 kW (381 k) vo verzii 850 CSi. Spárované boli v drvivej väčšine so 4- alebo 5-stupňovým automatom, ale k dispozícii bol aj 6-stupňový manuál. Samozrejme, do osmičky sa pustila aj Alpina a mnohí ďalší. Práve Alpina vytvoril majstrovské dielo B12 s 5,0 litrom alebo s 5,7 litrom, ktorý v ponuke BMW suploval neexistujúci model BMW M8. Silnejšia verzia má pekných 420 koní.