Aventador SVJ poháňa 6,5 l atmosférický V12, ktorý teraz ponúka 770 k a 720 Nm. Supercar s ním šprintuje z 0 na 100 km/h za 2,8 s, na 200 km/h za 8,6 s a topspeed presahuje 350 km/h. Rovnako ako Aventador S, aj SVJ využíva systém natáčania zadných kolies, zlepšuje tak ovládateľnosť v nízkych rýchlostiach a stabilitu vo vysokých. Silu na všetky kolesá prenáša 7-stupňová prevodovka ISR, ktorej charakter závisí od jazdného režimu.
Lamborghini Aventador SVJ kraľuje Nürburgringu
To, čo zaujme už pri pohľade na SVJ, je nepochybne prepracovaný bodykit. Lamborghini do auta zakomponovalo novú generáciu ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva). Oproti Huracanu Performante systém zdokonalili a Aventadoru SVJ ponúkne o 40 % viac prítlaku a o 1 % menší odpor vzduchu. Vpredu nainštalovali klapky ktoré reagujú do 500 ms. Otvorené klapky znižujú odpor vzduchu a SVJ tak na rovinke dosiahne lepší topspeed. Najväčšia alchýmia sa ale skrýva v tuneloch, ktoré vedú vzduch do zadného krídla. ALA dokáže vzduch smerovať na ľavú alebo pravú časť krídla, a tým zvyšovať prítlak tam, kde ho je najviac treba.
Interiér Aventadoru SVJ
Aerodynamika však nie je jediné vylepšenie, pre Lamborghini Aventador SVJ pripravili novú karbónovú strechu a kryt motora. Nový je aj spliter, prahy a disky. V Pebble Beach odhalili aj limitovanú edíciu SVJ 63, ktorá odkazuje na rok 1963, kedy Lamborghini vzniklo. Špeciálna edícia kombinuje biely a čierny lak, nechýba číslo 63 a zlaté detaily. Vyrobia z nej, ako inak, len 63 kusov. Pre „obyčajných“ boháčov tu ostáva štandardný Aventador SVJ, z ktorého vyrobia 900 kusov a chcú za neho 442 500 eur.