Keďže nový VW Beetle stojí na báze Golf VI/Jetta ktoré sa s pohonom 4motion bežne vyrábajú, nepotvrdené rozdhodutie ponúknuť najvýkonnejšiu verziu R bez pohonu oboch náprav je dosť udivujúce.

Beetle R uviedli na autosalóne v slušivom sivom laku "serious grey", a celým svojím vzhľadom dáva tušiť, že sériová verzia nebude veľmi odlišná od výstavnej. Stojí na 20" kolesách s diskami Talladega, bude ale k dostaniu i s menšími 18" a 19" kolesami. Potenciál jasne dáva najavo nielen veľkými športovými diskami, ale i rozšíreným a prepracovaným predným a zadným nárazníkom. Do šírky narástol o 30 mm. Predný nárazník má tri obrovské sacie otvory s klasickým usporiadaním - stredný chladí vzduchom motor, postranné zas brzdy. Zadný nárazník má integrované prieduchy a štyri koncovky výfuku spolu s nenápadným difúzorom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

Vnútri tiež kládli dôraz na športový "look". Predné sedadlá sú preto takmer pretekárske škrupiny. Potiahnuté sú kožou Nappa a ako by to bolo keby nemali vyšité logo "R". Otáčkomer sa posunul do stredu po vzore športových áut a interiér dostal pár hliníkových doplnkov ako napríklad dverová lišta s logom R. Malý Beetle pre slečny dostal pár dávok testosterónu a tak keď sa vedľa vás postaví na križovatke, nesmejte sa. Mohol by vás vážne zostudiť svojím odpichom...

Ako vidíte, koncept najostrejšej verzie počíta s využitím prevodovky DSG.

Ako vidíte, koncept najostrejšej verzie počíta s využitím prevodovky DSG.