Konštruktéri z „obyčajného“ Continentalu vyhádzali všetky nepotrebné luxusné a zbytočne ťažké prvky. V GT3 nenájdete drevo, kožu, elektrické systémy alebo pohon všetkých kolies. Hmotnosť celkovo klesla približne o jednu tonu. Presné čísla nie sú známe, no GT3 by nemala prekročiť 1300 kg.
Pod kapotou bude pracovať modifikovaný dvojito preplňovaný osemvalec. Jeho presné detailné parametre nepoznáme. Všetko čo automobilka zverejnila je výkon. Continental GT3 dosiahne výkon 441 kW (600 k). Nárast o 74 kW (100 k) bol dosiahnutý najmä novou riadiacou jednotkou Cosworth.
Kde inde mohol Bentley odhaliť svoje dielo ako v GoodWoode, kde sa konalo podujatie Festival of Speed. Nestáva sa každý deň, aby Continental schudol jednu tonu.
Celý výkon pôjde na zadné kolesá prostredníctvom 6 stupňovej sekvenčnej prevodovky Xtrac, ktorá bude kvôli lepšiemu rozloženiu hmotnosti uložená pred zadnou nápravou.
Bentley vyladí aj podvozok. Ako? To ešte nevieme. Zatiaľ je jasné, že Continental GT3 dostal hydraulický posilňovač riadenia a šesťpiestové strmene bŕzd vpredu a štvorpiestové vzadu.
V interiéri nebude ani stopa po luxuse. Vnútro bude v najväčšej miere obsahovať karbón a Altancaru. Súčasťou pretekárskej výbavy bude ochranná klietka, hasiaci prístroj a šesťbodové bezpečnostné pásy.
Cena nového špeciálu bude známa na jeseň, kedy automobilka zverejní chýbajúce detaily. Koho však zaujíma? Bentley pravdepodobne pripraví aj cestnú verziu. Na tú by sme sa mohli tešiť o niečo viac, pretože nikto neviete, koľko peňazí vyhráte, prípadne zarobíte.
Zdroj: worldcarfans.com
Prečítajte si aj: Vietnamec si pre radosť postavil Batpod, batmanovu motorku