zdroj: carscoops
Zablokovať auto na parkovisku nie je práve najlepší nápad. V lepšom prípade vám hrozí „papuča“, v horšom odtiahnutie. Ako sa ale hovorí, nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť horšie. V Číne zaparkoval vodič čierneho Jaguaru XF v zlom čase na zlom mieste a navyše veľmi nevhodne. Majiteľku Range Roveru Evoque to zrejme rozčúlilo a namiesto toho, aby zavolala odťahovku, sa rozhodla riešiť situáciu po svojom. Pozrite ako...
@SalieriKeby ste nenažranci v tej poondiatej Prátyslafe neboli tak lakomí a závistliví, tak by sa tie prachy točili rovnomerne po celej tej Džamahýrii a nie iba u vás a tak by žiaden zmrd aj z toho najposlednejšieho nemal potrebu sa rterigať k vám!!!, lebo by mal všetko doma pod nosom!!! Ale je to tak, keď sami nezožeriete a dryhým ani za Boha nedovolíte! Tak si to trpte a nadávajte!!! Márča Terka to pochopila a preto budovala fabriky, obchody, ale aj školy po celej ríši a nielen u seba vo Viedni!!!!
@felixKeby ste nenažranci v tej poondiatej Prátyslafe neboli tak lakomí a závistliví, tak by sa tie prachy točili rovnomerne po celej tej Džamahýrii a nie iba u vás a tak by žiaden zmrd aj z toho najposlednejšieho nemal potrebu sa rterigať k vám!!!, lebo by mal všetko doma pod nosom!!! Ale je to tak, keď sami nezožeriete a dryhým ani za Boha nedovolíte! Tak si to trpte a nadávajte!!! Márča Terka to pochopila a preto budovala fabriky, obchody, ale aj školy po celej ríši a nielen u seba vo Viedni!!!!
@dokiNeboj, nebola málo razantná! Išla na to s rozumom! Keby to napálila do neho celou silou, bola by si viac poškodila svoje auto, ale takto dochrámala iba ten Jaguár, ktorý nemal šancu odolať bočnm ťukancom. Ona nemala rozbitý ani len svetlomet! Keby šliapla na plyn priebojnejšie, tak by ho rozbila. Múdra ženska...
@FNechce sa mi to vysvetľovať ale tak aspon dačo naučím :)
Airbag strieľa na základe viacero faktorov, alebo musí byt splnená podmienka aby došlo k jeho aktivácii. Toto všetko vyhodnocuje riadiaca jednotka airbagu na ktoré su nie len všetky airbagy priamo napojene ale aj všetky snímača tzv. Crash senzory. Airbag môžu streliť všetky aj ked vozidlo stojí, a vymontoval by si RJ airbagu a otočil ju hore nohami, vyhodnotí to vďaka vnútornému snímaču ako ze vozidlo sa prevrátilo na strechu a všetko odpáli. Ďalšia situácia moze byt že vozidlo stojí a do teba nabúra ine vozidlo. Na karosérii mas ako som uz spomínal crash senzory, ktoré su citlivé na zmenu tlaku. Ak sa splní podmienka a tento snímač dosiahne určitej hodnoty ( čiže musí to byt silnejší naraz aby sa dosiahla ta hodnota, nie takéto tukance slabé ako na videu) tak tento signál RJ airbagu vyhodnotí na okamžite odpálenie toho airbagu s ktorej strany vozidla poslal tento crash senzor signál. Tak že vozidlo môže aj stať a airbag ti môže streliť. Toto platí aj presne opačne aj ked ty nabúras. Tak isto v RJ airbagu mas senzor preťaženia resp. Spomalenia , ten ked ties dosiahne istú hodnotu spomalenia (lebo pri náraze prudko spomalujes) odpaľuje airbag. Tak že rýchlosť samotna vozidla s aktiváciou airbagu nema nič spoločne, ked kľudne v 80km/h zoberieš nejakého zajaca alebo malé dieťa tak airbag ti vobec neaktivuje.. A pri tom to neprežije ani jeden :)
Dúfam ze je celkom jasne a pochopiteľne :)