Maximálku dosiahne stroj už po 42 sekundách. O spomaľovanie sa bude starať aerodynamická brzda, potom padák a neskôr aj klasické brzdy na kolesách.
Za volant sa posadí držiteľ aktuálneho rekordu
Vozidlo postavili v Británii experti z prostredia F1 a kozmonautiky. Bloodhound vyvíjali od roku 2008. V tomto roku prebiehajú testy pri rýchlosti nad 320 km/h. Pri prvom pokuse o prekonanie pozemného rýchlostného rekordu sa za volant posadí Andy Green, ktorý šoféroval aj vozidlo Thrust SSC.
Bloodhound SSC používa hybridný pohon (prúdový a raketový motor)
Bloodhound SSC má hybridný pohon. Na 480 km/h rozbehne auto len prúdový motor, potom sa pridá raketový pohon. V útrobách nájdeme aj osemvalec z Jaguaru, ktorý bude čerpať peroxid do raketového motora. Oba motory produkujú ťah 20 ton. Auto dokáže teoreticky dosiahnuť 1050 mph (1690 km/h). Zliatinové kolesá musia vydržať obrovské preťaženie pri 170 otáčkach za sekundu! Pri maximálnej rýchlosti prejde vozidlo míľu za 3,6 sekundy. Pokus o rekord pritom bude prebiehať len na 12 míľovej dráhe. Maximálku dosiahne stroj už po 42 sekundách. O spomaľovanie sa bude starať aerodynamická brzda, potom padák a neskôr aj klasické brzdy na kolesách.