Ochrana dospelých
Konečných 83 % má na svedomí aj viacero len adekvátnych hodnotení. Pri čelnom náraze s prekrytím takúto známku dostal trup oboch predných cestujúcich, rovnako ako aj obe spodné časti nôh. Pri čelnom náraze bez prekrytia mal adekvátnu ochranu trup vodiča a trup zadného pasažiera dokonca získal slabú ochranu, čo už v dnešnej dobe nie je vôbec bežné.
Ochrana detí
V tejto kategórii získala nová jednotka 87 %. Obe figuríny, 6- aj 10-ročného dieťaťa zaznamenali tie najlepšie možno hodnotenia v oblasti ochrany, dokonca aj krk oboch figurín pri čelnom aj bočnom náraze zostal v „zelených hodnoteniach“.
Ochrana chodcov
Tu si pripísala na konto nová jednotka 76 %. Nárazník nebol pre chodcov problém, to skôr časti kapoty nad svetlami, začiatok čelného skla nad prednou kapotou a už typicky zle hodnotené A-stĺpiky, ktoré sú problémom aj novej jednotky.
Asistenčné systémy
V poslednej kategórii si najmenšie BMW pripísalo 72 %. Systém núdzového brzdenia fungoval dobre pri mestských aj vyšších rýchlostiach, dokázal rozoznať chodcov aj cyklistov. Okrem horšieho hodnotenia v oblasti ochrany dospelých si nová jednotka viedla v testoch Euro NCAP dobre, avšak priestor na zlepšenie tu stále je.