Ochrana dospelých

Aby sme z novej dvojky nerobili strašiaka, nepredstavujte si ju ako nebezpečné auto. Napríklad v prvej disicplíne získalo toto auto slušných 82 percent všetkých bodov. Väčšina sledovaných hodnôt, ktoré komisári hodnotili, predstavuje pre živú posádku nízke riziko zranenia. V kupé však chýba stredový airbag medzi prednými sedadlami a tiež systém na zabránenie sekundárnych nehôd, takže áno, výsledok mohol byť ešte o niečo lepší.

Ochrana detí

Pri tejto skúške si kompaktné mníchovské kupé pripísalo 81 percent bodov a je nutné povedať, že v tomto smere ešte je čo zlepšovať. Problematická je ochrana hlavy detí pri bočnom náraze, snímače na figuríne simulujúcej desaťročné dieťa totiž namerali zvýšené hodnoty a to je priamo úmerné riziku zranenia. Zvyšné sledované hodnoty boli hodnotené ako dobré.

Ochrana chodcov

Výsledok v tejto kategórii je 69 percent bodov. Núdzový asistent brzdenia nefungoval dokonale pri detekcii cyklistov prechádzajúcich cez cestu a rovnako elektronika auta zaváhala aj pri rozpoznávaní chodcov pri odbočovaní z hlavnej cesty. Aktívna kapota však dobre tlmila náraz chodca a nakoniec zlepšila celkové hodnotenie.

Asistenčné systémy

V poslednej sledovanej disciplíne získalo BMW 2 Coupé 64 percent všetkých bodov. Núdzové asistenty fungovali dobre, problémom bol len odbočovací manéver a automobil prichádzajúci v protismere.

Celkový zisk 4 hviezdičiek nie je dôsledkom horšieho výsledku v jednej kategórii (za zníženú ochranu detí), pretože dvojka kupé strácala body prakticky v každom sledovanom teste.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov