Podľa generálneho riaditeľa Haralda Krugera bude 2 GC postavené na tejto modulárnej platforme s novým BMW 1. Väčšinu noviniek tak bude kopírovať z BMW 1, pravdepodobne vrátane najvýkonnejšieho dvojlitrového štvorvalca vo verzii 35i.
Klaus Fröhlich, šéfinžinier BMW, ešte doplnil pri otázke na nové BMW i4 to, že modulárnu koncepciu zadného pohonu budú mať autá od radu 2 po X7 (teda s motorom pozdĺžne, keďže X7 nikdy nebude len zadokolka). To by znamenalo, že aj keď 2 GC bude predokolka, zadný pohon si ponechá 2 kupé aj kabrio, keďže Active aj Gran Tourer už v ponuke nebudú.
Môžeme sa tak tešiť na pokračovanie radových šesťvalcov (aspoň v najvyššej verzii) v kompaktných BMW? Pravdepodobne áno, aj podľa viacerých správ o pokračovaní úspešného BMW M2 je totiž jasnejšie, z čoho bude najvýkonnejšie M v tejto triede vychádzať. Otázkou len zostáva, či nová M2 bude mať v ponuke aj pohon M xDrive, alebo bude výlučne zadokolka a pre „puristov“ aj s manuálnou prevodovkou. Nechajme sa prekvapiť.
Zdroj: carscoops