Samozrejme, nie každá verzia bude mať takýto “setup“. Napríklad verzia M240i by už mala prísť len s pohonom xDrive. Avšak stále je v hre M2, ktorá by mala nielen že zostať pri pohone zadných kolies, ale mať v ponuke aj manuálnu prevodovku. Práve súčasné BMW M2 CS je považované za zatiaľ posledný hravý model od BMW.
Novinku začnú sériovo vyrábať už koncom leta, preto aktuálne prebiehajú posledné skúšky na rôznych okruhoch. Okrem slávneho Nürburgringu jazdia nové autá aj v okolí Mníchova, či na testovacom polygóne v meste Maisach.
Napríklad verzia M240i xDrive má mať trojlitrový radový šesťvalec, 275 kW (374 k) a 8-stupňovú automatickú prevodovku. Ešte vyššie bude, samozrejme, stáť BMW M2, avšak na tú verziu si budeme musieť chvíľku počkať.
S vyššou tuhosťou
BMW tvrdí, že novinka má mať oproti predchodcovi o 12 % vyššiu statickú tuhosť. Pribudli napríklad dynamické vzpery v zadnej časti vozidla či pre M240i dostupný M športový diferenciál na zadnej náprave. O novinke sa viac dozvieme po jej oficiálnom predstavení, ktoré bude v priebehu leta.
zdroj: BMW