Takže začneme exteriérom. Predné „ľadvinky“ sú trocha väčšie a spojené, majú aj odlišné hrany voči tým pred modernizáciou. Svetlá sú o niečo užšie, s novým svetelným podpisom dvoch hokejok, po novom môžu byť za príplatok aj s laserovým diaľkovým režimom.
Samozrejme je odlišný predný a zadný nárazník, nové 19- a 20-palcové disky alebo nové odtiene exteriérových farieb. Po vzore 5ky aj 6 Gran turismo môže mať príplatkové červeno lakované brzdové strmene.
Do štandardu v interiéri sa dostal Live Cockpit Professional, teda rozšírený digitálny displej pred vodičom a nový BMW Operating System 7 s 12,3-palcovým displejom. Podobne ako v 5ke, aj tu máte možnosť funkcie Drive Recorder s nahrávaním obrazu z rôznych kamier okolo celého auta.
Novinkou sú aj motory. Nie síce ich základy, ale po modernizácii majú už všetky verzie mild-hybridný systém s 48 V sieťou. Automobil tak dokáže pri plachtení vypnúť motor aj počas jazdy, prípadne s funkciou start/stop ho vypnúť vo vyššej rýchlosti pri brzdení ku križovatke.
Už len s mild-hybridom
Mild-hybrid ponúkne dodatočných 8 kW (11 k). Základom zostáva 620d s 2,0-litrovým štvorvalcom a 140 kW (190 k). Zážihový základ je tiež dvojliter vo verzii 630i s 190 kW (258 k). Verzia 640i s radovým šesťvalcom má prekvapivo o 5 kW (7 k) menej a ponúka 245 kW (333 k).
Zmeny sú pri radových vznetových šesťvalcoch. Základ 630d po novom ponúkne 210 kW (286 k) a 650 Nm, výkonnejšia verzia 640d až 250 kW (340 k) a 700 Nm. Zmenám sa budem venovať v inom článku, prezradím len, že potom, čo BMW plánuje ukončiť výrobu M50d verzií, nie je toto navýšenie príliš prekvapujúce.
Zdroj foto: BMW