Ochrana dospelých

Počas čelného nárazu bola ochrana posádky na vysokej úrovni, iba pri simulácii nárazu do pevnej prekážky bez prekrytia vykázal hrudník spolujazdca nepatrne vyššie výsledky, ktorá ale ostali stále v norme. Pri teste bočného nárazu skončili všetky sledované hodnoty v zelených, teda bezpečných číslach. BMW iX má aj stredový airbag medzi prednými sedadlami, ktorý fungoval príkladne. Celkový výsledok v tejto časti testu je tak 91 percent.

Ochrana detí

BMW iX si za veľmi slušnú ochranu detských pasažierov pripísalo 87 percent bodov. V oboch typoch simulovanej nehody (čelnej i bočnej) obstáli figuríny detí veľmi dobre, respektíve ich senzory nezaznamenali žiadne zvýšené hodnoty. Komisári tiež odmenili auto za jasné a zrozumiteľné informácie o vypnutí airbagu pri montáži detskej autosedačky na predné sedadlo.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Ochrana chodcov

V tejto časti testu fungovala aktívna kapota bez problémov a podľa výsledkov dokáže ochrániť pri náraze chodca i cyklistu. Komisári z Euro NCAP horšie hodnotili len slabú ochranu panvy chodca. Celkový výsledok z tejto časti skúšok je 73 percent.

Asistenčné systémy

V poslednej sledovanej disciplíne to BMW iX dotiahlo na 81 percent. Systém autonómneho núdzového brzdenia fungoval dobre vo všetkých simulovaných situáciách, horšie komisári hodnotili len núdzového asistenta na udržanie v pruhu. To však nič nemení na tom, že celkový výsledok 5 hviezd si BMW iX zaslúžilo.