O pripravom najmenšom eMku sme už čo to popísali. Väčšina z info boli špekulácie a želania. Roky pred oficiálnym odhalením to inak ani nejde. Samotné automobilky roky pred uvedením menia nálady, rozhodnutia a technické riešenia. No ako sa predstavenie každej novinky približuje, preniká na verejnosť stále viac info. Napríklad dnes sa vie, že BMW M2 dostane vyladený jednoturbový trojliter N55 TwinPower turbo, na výber 6 st. manuál i 7st. automat a riadenie, brzdy a diferák z BMW M3/M4. O max. výkone top modelu radu 2 sa špekuluje už dlhšie. Nie je vylúčené, že ani v BMW M donedávna presnú hodnotu nepoznali. Je jasné, že podobne ako v prípade iných značiek (napríklad Porsche Cayman nemá ohrozovať 911) ani M2 nemá siahať na posvätné M3. Motor by asi bez problémov zvládol aj 294 kW (400 k), no túto porciu v M2 asi nedostane. Aby odstup medzi M2 a M3/M4 ostal dostatočný, dá sa odhadovať, že max. výkon nejmenšieho eMka bude medzi 370 - 380 k a krútiaci moment bude asi 520 Nm. Chýbať nebude aktívny M diferenciál ovládaný elektronikou so závernosťou od 0 do 100 %. Základná cena BMW M2 má byť cca 57 000 €.
@michael5M235i je nieco ako S3 u Audi, proste medzistupen ku najsportovejsej verzii, nie je to prave eMko. M2 bude mat tak isto ako M3 a ostatne M radikalnejsie nastaveny podvozok, prevodovku, motor atd. A jeden poznavaci znak modernych BMW M je zamracena maska narozdiel od usmevu M-packetu.