Keďže v predaji má BMW v karosérii sedan/coupé modelov ///M už len verziu M2 Competition s „pravým eSkovým“ motorom z dielne M, práve z tejto verzie nové M2 CS vychádza. Asi to najdôležitejšie pre väčšinu čitateľov, zvýšenie výkonu motora, nie je zanedbateľné. Voči verzii Competition si CS prilepšilo o 29 kW (40 k) a aktuálne ponúka rovných 331 kW (450 k).

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Krútiaci moment vrcholí hodnotou 550 Nm. K dispozícii sú 2 prevodovky, dvojspojková 7-stupňová a čoraz vzácnejšia manuálna 6-stupňová prevodovka, ktorá sa z dielne BMW vytráca rýchlosťou blesku. Prakticky okrem verzií M2 a novej M3 s M4 už nebude k dispozícii šesťvalcové BMW s manuálnou prevodovkou. A aj tých 4-valcových je minimum.

Dynamika však hovorí jasne v prospech robotizovanej prevodovky. S ňou dosiahne M2 CS rýchlosť 100 km/h za rovné 4 sekundy, s manuálom je to za 4,2 sekundy. V štandardnej výbave je paket M Driver's Package, čo znamená maximálnu rýchlosť elektronicky limitovanú na 280 km/h.

M športové brzdy budú za príplatok nahraditeľné za karbónové, v základe stojí auto na 19-palcových diskoch s pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2. Exteriér zaujme karbónovými doplnkami a dielmi, z tých dôležitejších je kapota alebo strecha, čím dorovnáva nevýhodu voči odchádzajúcej M4. Okrem nich majú karbónový materiál aj kryty spätných zrkadiel alebo predný „splitter“.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

V interiéri budú sériovo sedadlá s kombináciou kože a Alcantary, k tomu ešte podsvietené logo na operadle. Športový volant bude za príplatok s vencom v Alcantare. Netreba zabudnúť ani na nástupné lišty s nápisom M2 CS. Zostáva nám už len prezradiť cenu, tá je nemalých 95-tisíc eur. To už je skutočne vysoká suma, avšak kto vám ponúkne v danej triede športovo orientovanú zadokolku s manuálnou prevodovkou?

Zdroj foto: BMW

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov