BMW neprestane s vývojom manuálnej prevodovky pre menšie typy BMW M. Pokiaľ ich ľudia budú stále chcieť! V číslach to znamená, že ak bude aspoň tretina objednaných áut s manuálom, stále sa to oplatí a automobilka ho z ponuky nevyškrtne. Vyzerá to, že všetko záleží na nás a tom, aké autá chceme.
BMW M2, M3 a M4 budú s manuálom pokiaľ to bude chcieť aspoň tretina zákazníkov!
Je to na zákazníkoch
Iná situácia je však pri menších typoch, čiže BMW M2, M3 a M4. Toto sú autá preslávené svojou agilitou a hravosťou, ktorú získali vďaka pohonu zadnej nápravy, prebytku výkonu a manuálnej prevodovke. Stále je dostatočne veľká časť zákazníkov, ktorí vyžadujú "surové" auto s manuálnou prevodovkou, ktoré je plne v moci vodiča. Hoci je pravda, že BMW sa snaží dať zákazníkom kontrolu nad autom aj v prípade automatickej, či dvojspojkovej prevodovky tým, že prevodovka podrží prevodový stupeň aj s motorom vytočeným do obmedzovača. No manuál je predsa len manuál. Nuž a zvnútra automobilky prenikli informácie, že v prípade menších typov M sa situácia nezmení ani v budúcnosti. Zachovajú si zadný pohon, pretože výkon, ktorý ponúkajú, dokážu preniesť na cestu aj iba jednou nápravou. Dôležitý je aj fakt, že aj napriek tomu, že sa automobilka snaží predať toľko dvojspojkových prevodoviek, koľko sa dá, neprestane s vývojom manuálnej prevodovky pre tieto typy. Pokiaľ ich ľudia budú stále chcieť. V číslach to znamená, že ak bude aspoň tretina objednaných áut s manuálom, stále sa to oplatí a automobilka ho z ponuky nevyškrtne. Všetko teda záleží na nás a tom, aké autá chceme.
Zdroj: roadandtrack