Kupé pritom z vonku vyzerá celkom obyčajne. Jasné, všimneme si detaily a paket M Performance, aj zadný difúzor a malé krídielko na odtrhovej hrane. 19-palcové disky kolies tiež nevyzerajú na zahodenie, lenže keď otvoríme kapotu, tak nájdeme 3,0-litrový motor s turbom, ktorý je na papieri rovnako silný ako "obyčajná" M235i. Teda 240 kW (326 k) a 450 Nm, ale Track Edition je asi dvojnásobne drahšia. Tento motor spojený s osemstupňovou automatickou prevodovkou dokáže rozbehnúť auto na stovku za 4,8 sekúnd. BMW ešte prihodilo nerezový výfukový systém a diferenciál s obmedzenou svornosťou.

V interiéri nájdeme Alcantaru a taktiež komponenty od BMW Performance. Multifunkčný volant z karbónu má na vrchole integrovaný displej, na ktorom je možné zobraziť čas na kolo, preťaženie v zákrute alebo aj zaradený prevodový stupeň. Auto, každé s číslom série, budú ponúkať v štyroch farbách - bielej, sivej, modrej a v čiernej.  A to je vlastne všetko, nič viac sme sa od BMW nedozvedeli. Brali by ste takéto béémko za tú cenu?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov