Najvýkonnejšie aktuálne M3 a M4 Competition využívajú trojlitrový radový zážihový šesťvalec s 375 kW (503 k). Spojený je len s automatickou 8-stupňovou prevodovkou a na výber je aj s pohonom všetkých kolies MxDrive. Kto však chce viac, tomu BMW časom ponúkne ešte výkonnejšie M4 CS alebo M3 CSL.
Podľa zdroja by malo ísť o autá s maximálnym výkonom až 403 kW (540 k). Samozrejmosťou bude už len automatická 8-stupňová prevodovka, otázkou je voľba pohonu. Ak by modely zotrvali so zadným pohonom, určite by neboli v obligatórnej disciplíne z 0 na 100 km/h rýchlejšie, ako M3 a M4 Competition s pohonom všetkých kolies.
Viac karbónu, menej hmotnosti
Verzie CS však majú ponúknuť aj viac exkluzivity, pribudne tak množstvo karbónu (aby odľahčili vcelku ťažké M3 a M4), špeciálne BMW M LED svetlomety, po vzore z M5 CS či príplatkové škrupinové sedadlá. S čím nakoniec vyrukuje značka z Mníchova, to uvidíme už možno do konca tohto roka.
Zdroj: motor1.com