BMW M5 CS má byť najvýkonnejším autom divízie M. Aby to tak bolo, musí mať viac ako 460 kW (625 k) súčasnej M5 Competition. Riaditeľ divízie M Markus Flasch potvrdil, že novinka bude disponovať výkonom 467 kW (635 k). Nejde o „brutálny“ nárast, ale aj tým sa bude môcť M5 CS pýšiť titulom najvýkonnejšieho sériového BMW.

Je pritom zaujímavé, že automobilky dávnejšie prísne strážili svoje predstavenia modelov. Neskôr sa rozšíril efekt možno chceného „šokujúceho“ odhalenia modelu pred premiérou. Teraz napríklad Flasch sám odhalil aspoň časti auta, ktoré je ukryté pod plachtou.

Len ako 4-miestny supersedan

BMW M5 CS bude výlučne 4-miestny sedan. Príde aj k odľahčeniu o 70 kg, čo nie je úplne málo. Prispejú k tomu predné škrupinové sedadlá či karbónové časti auta. Dizajnovo zaujímavé kované disky budú ukrývať červeno lakované strmene karbón-keramických bŕzd. Okrem kolies, ktoré budú v špeciálnom bronzovom lakovaní, tento odtieň nájdeme aj na iných častiach, napríklad na predných „ľadvinkách“. Presné informácie o zlepšení dynamických parametrov uvidíme po premiére, ktorá by mohla byť už tento mesiac.

Zdroj: autocar.co.uk