Takuzja
13.06.20 01:00
J
@GaboGabo, tak a toto je záverečná šaškárna a la Jano, keď už nie si schopný nič vypotiť. Pointa diskusie bola že to je v procese a ty si sa snažil nariekať že niekedy predtým nesplnili nejaký sľub po 10 rokoch. To je dosť biedny argument, tobôž keď vidíme že veci skôr akcelerujú (v preklade - ešte viac sa deje to čo sa snažíš spochybniť). Takže ten tvoj argument funguje presne opačne. Pred 10 rokmi automobilky tvrdili že elektromobily sú slepá ulička a teraz idú do toho všetky. A už neodolalo ani BMW. Tam by to bolo trefné prirovnanie.
Áno, je to bieda keď o sebe vyhlasujú že vedú elektrifikáciu a najviac zaostávajú, ale o to viac musia zabrať a vidíme že na tom aj robia a všetko čo som napísal sú potvrdené modely ktoré idú do výroby a opäť realita ukazuje že sa rušia skôr spaľovacie ako elektromobily, ktoré naopak rastú. A to by musel byť zrušený do roka, maximálne dvoch, lebo rok pred výrobou sa už inštalujú linky a testujú produkčné prototypy. A v dobe keď si potrebujú spraviť reklamu ako Ford Mach-E a podobne to je maximálne nepravdepodobné.
Takže - Už to postavili a do predaja to príde. Nepotrebujem sa ozývať potom, len preto že si si to ty zmyslel a potrebuješ odsunúť svoj fail a la nárek nad falošnou ľadvinkou. Adios
PS. Ako fanúšik BMW čo hovoríš na toto masívne zlyhanie za poslednú dekádu? Predný náhon a veľkosériové modely - čistá zrada menu značky a krok proti prémiovosti. Myslím že si sa aj ty sťažoval že sa zhoršili v rámci interiéru, čiže strácajú jedinú výhodu oproti Tesle. A v rámci technológií to mali dobre našliapnuté, ale sa po i3 zasekli a zaostali.
Odpovedať