BMW 3

Začnime od malej 3-ky. Tá príde od júla 2019 do ponuky s motorom M340 xDrive s 275 kW (374 k). Automobil zrýchli na 100-ku za 4,4 sekundy a v nejednom porovnaní potrápi odchádzajúcu generáciu M3 F80. Ponuka tiež rozširuje xDrive modely, konkrétne 320i a 330i, zo vznetových motorov je to 330d. V neposlednom rade príde 330e s plug-in hybridným systémom.

BMW 5

Väčšia 5-ka príde do ponuky s vynovenou V8 vo verzii M550i xDrive s maximálnym výkonom 390 kW (530 k) a 750 Nm. Plug-in hybridná verzia 530e bude obohatená o pohon xDrive. Pre top verzie M550i a M550d budú k dispozícii aj laserové svetlomety, zatiaľ však len pre tieto dve motorizácie spolu s vrcholom M5. Zvyšok si musí počkať.

BMW 8

Nová 8-mička tentokrát dostane do ponuky základnú motorizáciu 840i s trojlitrovým radovým zážihovým šesťvalcom a 250 kW (340 k). K dispozícii bude aj s pohonom zadnej nápravy alebo aj s pohonom xDrive.

BMW X2

Pre nový modelový rok pridáva BMW aj lepšiu sériovú výbavu, napríklad BMW X2 dostane sériovo LED predné svetlá a LED predné hmlovky. Pre bežné verzie bude k dispozícii M športový brzdový systém z BMW X2 M35i a zväčší sa tiež príplatkový displej navigácie. Menší bude mať priemer 8,8 palca a väčší 10,25 palca.

BMW X5

Do ponuky novej X5ky prichádza základná vznetová verzia xDrive25d so štvorvalcovým motorom a 170 kW (231 k) s 450 Nm. K dispozícii budú aj nové prvky výbavy, ako napríklad príplatkový alcantarový strop alebo 22-palcové disky.

BMW Z4 a M4

Zatiaľ čo všetky popisované verzie mali automatickú prevodovku, pre Z4-ku prichádza do ponuky verzia sDrive20i s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou. Posledné dožívajúce M4 kupé a kabrio dostanú sériovo balík M Competition.

Všetky plug-in hybridné verzie dostanú akustickú ochranu chodcov, ktorá bude znieť počas jazdy na elektriku. Do ponuky pre rad 3, 7, 8, X5 a X7 príde digitálna kamera, ktorá umožní nahrávať záznam z viacerých kamier v aute. Bude k dispozícii len s parkovacím asistentom vo verzii Plus a dokáže nahrať 40 sekúnd záznamu. Od začiatku zaznamenávania obrazu to bude 20 sekúnd dozadu a 20 sekúnd dopredu, teda neprídete o záznam, lebo ste nestihli stlačiť tlačidlo na zapnutie. Taktiež sa aktivuje v prípade dopravnej nehody, v rovnakých časových intervaloch. Škoda len, že nedokáže nahrávať pravidelné slučky, ako bežné záznamové kamery do áut, miesta na HDD v aute by sa veru našlo.

Zdroj foto: BMW