V mesiaci apríl tak BMW konečne oficiálne na Slovensku spúšťa predaj prakticky posledných veľkosériových modelov, ktoré má v ponuke a doposiaľ sa na našom trhu oficiálne nedali kúpiť. Spolu s nimi BMW zaškolilo na predaj tiež 2 agentov a do ponuky pribudli servisné miesta pre i modely.
Oficiálna cena i3-ky štartuje na 36 350 €. Na opačnom konci ponuky je BMW i8, ktorého cena začína na nemalých 138 250 €.
BMW i3 bolo vyvinuté ako mestské vozidlo, ktoré sa dá jednoducho nabíjať z bežnej zásuvky doma alebo na verejných nabíjacích staniciach. Spotreba elektrickej energie pri tomto modeli (94 Ah) je 12,9 kWh/100 km. V prepočte to vychádza na 3,5 € na 100 km.
BMW i3 je určené špeciálne do mesta, jeho prepočítané náklady sú 3,5 € na 100 km.
Oficiálna cena i3-ky štartuje na 36 350 €. Na opačnom konci ponuky je BMW i8, ktorého cena začína na nemalých 138 250 €. Tento model je zameraný predovšetkým na dosiahnutie špičkového výkonu pri nulových primárnych emisiách. Celkový systémový výkon je 266 kW (362 k) a vozidlo akceleruje na 100 km/h za 4,4 sekundy. Dojazd na výlučne elektrický režim je zatiaľ nelichotivých 37 km.
Autorizovaná sieť servisných stredísk pre modely „i“ je aktuálne dostupná v 4 mestách, v Bratislave, Žiline, Košiciach a Trenčíne. Špeciálne zaškolení „i agenti“ sídlia v dvoch z týchto servisov, v bratislavskej Dúbravke (Group M) a v Žiline (MD Bavaria).
BMW i8 sa môže pochváliť zrýchlením na 100 km/h za 4,4 sekundy.
Pri zakúpení modelu má zákazník k dispozícii balík Service Inclusive platný 5 rokov alebo 60 tisíc najazdených km. Na batériu je záručná doba 8 rokov alebo prvých 100 tisíc najazdených km. Na oba modely tiež pripadá balík podpory pre elektromobily. Pre BMW i3 to znamená štátnu dotáciu 5 000 € a pre model i8 3 000 €.