Kým tradiční priaznivci značky BMW lámu nad súčasnou produkciou palicu, automobilka ide tvrdohlavo za svojim. A zdá sa, že na to má veľmi dobrý dôvod. Reč je o stále rastúcich rozmeroch ľadviniek ako typického rozpoznávacieho znaku všetkých BMW. Vyzerá to tak, že sa ich mníchovské autá v budúcnosti rozhodne nevzdajú. Naopak, ich veľký úspech povzbudil fabriku k tomu, aby ich implementovala aj na zvyšok svojich modelov.
Obrie ľadvinky podľa predstaviteľov BMW zákazníci milujú. Až tak, že ich chcú rozšíriť aj na ostatné modely značky.
Zákazníci rozhodli, čím väčšie, tým lepšie
Ako hovorí produktový šéf značky BMW, Peter Heinrich, veľké ľadvinky sú medzi zákazníkmi hitom a aj vďaka nim sa stali mníchovské autá výnimočnejšie a atraktívnejšie. „Sú rozhodujúce pre úspech našich áut,“ pokračuje Heinrich. Podľa jeho tvrdení odvádzajú dizajnéri značky BMW výbornú robotu. Jeho slová a nadšenie pre nový prvok dizajnu potvrdzuje aj koncernový šéfdizajnér Adrian van Hooydonk. „Keď sa ľadvinky objavili na BMW X7, ľudia ich kritizovali. Dnes je celá produkcia tohto auta vypredaná na dlhé obdobie dopredu,“ hovorí Hooydonk.
Vedenie BMW tak môže byť so súčasnou situáciou spokojné. Kontroverzný dizajnový prvok vyvolal búrlivé reakcie, vytiahol BMW na popredné stránky médií a rozbehol predaje správnym smerom. Nadšenie je dokonca tak veľké, že tím vedený Adrianom van Hooydonkom dostal za úlohu implementovať tento prvok aj na ostatné modelové rady BMW. Veľké diskusie vyvoláva najmä dizajn pripravovanej novej generácie BMW 5. Podľa produktového šéfa značky sa zákazníci môžu aj v prípade radu 5 tešiť na odvážny dizajn, čo presne tým však myslel, ostáva zatiaľ nezodpovedanou otázkou.
zdroj, BMW, Autocar