Práve vďaka takýmto testom dokážu automobilky odhaliť rôzne rušivé zvuky, ktoré v elektromobiloch vnímate oveľa intenzívnejšie a ľahko môžu degradovať „pocit ticha“, ktorý v elektrickom aute vnímate. Ešte pred oficiálnym predstavením konštruktéri kontrolujú zvuky z BMW i7 v novom Výskumnom a inovačnom centre FIZ v Mníchove. Všetko dopĺňa zosúladenie akustickej signalizácie určenej k ochrane chodcov a zvuku motora, ktorý počuje posádka v interiéri.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Veľký dôraz sa podľa BMW kládol na bezhlučný prenos výkonu na vozovku a k tomu prispieva akustická optimalizácia elektrických jednotiek. Jednoducho aby ste pri akcelerácii nepočuli ani to elektrické „bzzzzzz“.

V novom tuneli simulujú rôzne akustické podmienky

V novom testovacom centre je možné nasimulovať rôzne poveternostné podmienky a tiež optimalizovať zvuky z interiéru. Spolu s komfortným zasklením, ktoré bráni prenikaniu hluku z okolia do vozidla, byt tak malo nové BMW i7 patriť k najtichším vozidlám vo svojej triede.

Zdroj: BMW

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov